неділю, 25 серпня 2013 р.

Фетровий чохол на мобільний телефон

Привіт!

Сьогодні до вашої уваги фетровий саморобний чохол для мобільного! Його я зробила минулого літа для своєї хрещениці Соломійки! Мабуть ви вже зрозуміли, що я люблю робити hand-made подарунки своїм друзям і близьким! Цей чохол із тієї ж серії! Якось ми гортали з нею книжечку з виробами з бісеру, і там вона побачила чохол вишитий бісером, і як і будь яка дитина загорілась ним, і їй тут же потрібен був такий самий чохол! Тут мені прийшла ідея, щоб зробити їй гарний яскравий чохлик!

Для чохла багато не треба було, але ось що я використала:
- фетрові листки 3-х кольорів 
- нитки муліне
- ґудзики
- швейну машинку ( хоча можна обійтися і без неї)

Спершу я вирізала два прямокутних шматочки фетру ( потрібного розміру для мобільного) та зшила їх до купи! Далі залишилось декоруварти чохол! 

Для цього я повирізала квіти з фетру та попідбирала ґудзики до них, понашивала квіти, вишила стебла та маленькі пуп'янки. Після того як я це зробила, мені чогось не вистачало, тоді я вирішила об шити верх чохла! Результат мені сподобався! 

Думала, що вже все зробила, але потім ще подумала, що чохол для дитини ( Соломійці зараз 9 років), і подумала, що треба зробити якусь застібочку! Тоді я сплела з тих же нирок петельку потрібної довжини, і пришила до чохлика, а застібати його можна було за одну із квітів. Таким чином, застібка не виділялась! 

Ось такий в мене вийшов чохол для мобільного!!!! 



Можу повторити на замовлення! А можна й інші придумати, різні кольори та дизайн!!! 

Дякую, що завітали на мій блог!

Немає коментарів:

Дописати коментар

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...