пʼятницю, 22 березня 2013 р.

Набір ялинкових прикрас з бісеру

Доброго дня! 
Минулого разу я писала, що починалася моя любов до виробів ручної роботи із бісероплетіння! У цьому дописі хочу вам показати три прикраси. Їх дуже легко зробити, але вони мені подобаються!

Я думаю, що на фото видно деталі, тому вам буде легко повторити! Я теж в свою чергу побачила такого янгола і спробувала сама зробити! 

Щодо матеріалів, то вам знадобиться дротик і бісер різного кольору та розміру, на ваш вибір.
Я використовую ось такий дротик (чесно кажучи я його купляла в Канаді, але впевнена, що такий і в нас можна знайти. Зараз вже такого всякого різного є!):


А ось і самі прикраси:


Янголя! 




Сніжинка



І ось така сяюча ялинка!

Надіюсь вам сподобалось!
Дякую за візит!

Немає коментарів:

Дописати коментар

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...