четвер, 12 грудня 2013 р.

Travel High Chair

Привіт усім! 

Нарешті дійшли руки показати вам пристрій, який я пошила доні ще літом! Англійською мовою це - travel high chair (хоча в принципі може бути і не travel :) ), а українською - портативне сидіння для малечі під час подорожей (і не тільки...) Його можна використовувати будь-де: можна вдома, якщо нема стільчика для годування, можна брати з собою в кафе (оскільки в нас рідко де в громадських місцях пристосовано до дітей, можна брати у подорож, адже воно кріпиться майже до будь-яких стільчиків (окрім стільчиків із суцільною спинкою).

Словом, побачите самі на фото :)

Де я таке побачила? - спитаєте ви мене! І ось вам відповідь- звичайно ж у Пінтересті (Посилання на мою дошку "Шиття").

Там є безліч варіантів (в більшості вони відрізняються кольорами та розмірами), але для пошиття свого сидіння я використала два майстер-класи. Цей - загальний і більш детальний МК! А ось у цьому я орієнтувалася на розміри (хоча дещо я би радила змінити, напишу нижче під відповідним фото!).

Досить тексту, покажу вам як же ж воно виглядає!!! 

Ось, дивіться:


Не буду описувати повністю процес пошиття, адже в МК, посилання на які я дала все зрозуміло, і я їх придержувалась! Розповім лише трішки про матеріали, які використала і про розміри! 
Я використала натуральну тканину 2-х кольорів (з метеликами звичайний ситець, друга тканина теж простенька коттонова тканинка, але трішечки цупкіша, з неї я шила слінг, якщо пам'ятаєте (пост про слінг), всередину я вшила теж натуральний наповнювач (шерстипон- він схожий до синтапону, тільки бежево-коричневого кольору, натуральний як мені сказали в магазині, не парить, і теж продається як синтапон в рулонах на метраж). Мені важливо було, щоб матеріали були натуральні і не парили, адже я шила це сидіння влітку, коли ми планували їхати до моєї бабусі та Мішиних батьків! Ще я використала широку липучку білого кольору та пришивні кнопочки! 

Це перше і єдине фото процесу :) вирізала, коли Віталінка спала, а потім доня встала, і якось стало не до фото... :) Але як я і писала, всі подробиці в МК! 


От а тепер щодо розмірів! 

Для шлейки на талію (найдовша і вузька - поперечна) я вирізала прямокутник розміру 6" x 43" (це дюйми, в МК так і було в дюймах, в мене сантиметр теж має дюйми, тому я не стала заморочуватися з сантиметрами. Щоб перевести в сантиметри, потрібно помножити на 2,54)! Як на мене, так було якраз добре! Тим більше за рахулок липучки можна легко відрегулювати потрібну та зручну довжину шлейки для дитини! Далі з'єднувач :) (це коротенький клаптик між поперечною шлейкою та самим сидінням). Його розмір 6" x 4". А от власне сидіння (це широка вертикальна частина) я би трішки змінила! У МК вказаний розмір 20" x 10". Я теж так зробила і пошила своє сидіння такого розміру, але потім на фото побачите, воно трішки закоротке, щоб його загорнути, точніше його можна загорнути, але в натяжечку, і тому воно відтопирювалось, щоб воно трималося я пришила кнопочки, тоді було нормально! Але щоб не заморочуватися з кнопочками можна його зробити довжиною не 20", а наприклад, 25", і все буде ок!!! 

Ось два фото для порівняння:
А це вигляд сидіння в розгорнутому вигляді з обох боків:
А ось так воно вигладає на стільчику: 
Портативне воно чому, бо його можна компактненько зкрутити, і взяти з собою в сумку! 
І ось як виглядає наше портативне сидіння в реальності!!!
Ось і все! Дякую, що завітали!
До зустрічі!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...